«Στο πλαίσιο της λογικής των αγροτικών οικονομιών κλίμακας, η διαφοροποίηση των γεωργικών εκμεταλλεύσεων έχει καθιερωθεί ως ένας δρόμος για τη μείωση του κινδύνου της αγοράς, καθώς επίσης για τη βελτίωση της χρήσης των πόρων στη γεωργική εκμετάλλευση. Η ίδια λογική επιβάλλει επενδύσεις σε υποδομές και κεντρικές δομές μάρκετινγκ, ως εργαλείο για τη δημιουργία ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, τη μείωση της απώλειας τροφίμων και την παραγωγή καλύτερης ποιότητας, με περισσότερη φροντίδα, τιμολόγηση του κόστους και επένδυση σε μεγαλύτερη ποικιλία και ποιότητα, η οποία αυξάνει την αξία των προϊόντων». Το παραπάνω αποτελεί ένα από τα ουσιώδη συμπεράσματα στα οποία καταλήγει η Έρευνα αγοράς στον τομέα τροφίμων και ποτών στον Λίβανο, που διεξήγαγε η Πρεσβεία της Ελλάδος στη Βηρυτό (Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων). Για την πλήρη έρευνα εδώ.