Συμβουλές

ΙΝΔΙΑ: 11η Διεθνής Έκθεση Κλωστοϋφαντουργικών Μηχανημάτων

Η Πρεσβεία της Ινδίας στην Αθήνα ενημερώνει ότι στο IEML, Greater Noida, Ινδία από τις 8 έως τις 13 Δεκεμβρίου 2022 πρόκειται να πραγματοποιηθεί η 11η Διεθνής Έκθεση Κλωστοϋφαντουργικών Μηχανημάτων της Ινδίας (India ITME 2022).

Περισσότερες πληροφορίες εδώ:

ΗΝΩΜΕΝΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΕΜΙΡΑΤΑ: Οδηγός Επιχειρείν για το 2022 / Πηγή: Γραφείο Ο.Ε.Υ. στο Ντουμπάϊ

Το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελλάδας στο Ντουμπάϊ ενημερώνει για τον Επιχειρηματικό Οδηγό 2022 για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

ΙΑΠΩΝΙΑ: Οικονομική Έκθεση για το 2021 / Πηγή: Γραφείο Ο.Ε.Υ. στο Τόκυο

Το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων στο Τόκυο μάς κοινοποιεί την Οικονομική Έκθεση της Ιαπωνίας για το 2021 και την Ανάπτυξη Οικονομικών και Εμπορικών Σχέσεων της Ιαπωνίας με την Ελλάδα.

Επιχειρηματική Συνάντηση Ελλάδας - Ιαπωνίας (Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2022, 10:00)

Το Υπουργείο Εξωτερικών (Β1 Διεύθυνση Σχεδιασμού Εξωστρέφειας και Συντονισμού Φορέων Εξωστρέφειας) ενημερώνει ότι με την ευκαιρία υποδοχής επιχειρηματικής αποστολής της Ιαπωνικής Επιχειρηματικής Ομοσπονδίας Keidanren, διοργανώνεται Επιχειρηματική Συνάντηση Ελλάδας – Ιαπωνίας. Πρόγραμμα συνάντησης (Agenda)



ΚΙΝΑ: Η Λιανική Αγορά Τροφίμων & Ποτών / Πηγή: Γραφείο Ο.Ε.Υ. στο Πεκίνο

Το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (Ο.Ε.Υ.) της Ελλάδας στο Πεκίνο μάς κοινοποιεί Ενημερωτικό Σημείωμα για την λιανική αγορά τροφίμων και ποτών της Κίνας, το οποίο βασίστηκε σε συναφή μελέτη του Υπουργείου Γεωργίας των Η.Π.Α.

ΛΙΒΑΝΟΣ: Οδηγός Επιχειρείν για το 2022 / Πηγή: Γραφείο Ο.Ε.Υ. στη Βηρυτό

Το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδας στη Βηρυτό μάς ενημερώνει για τον Ετήσιο Οδηγό Επιχειρείν στον Λίβανο για το 2022.

KINA: Η Κινεζική Αγορά Ξυλείας και των Προϊόντων Ξύλου / Γραφείο Ο.Ε.Υ. στο Πεκίνο

Το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελλάδας στο Πεκίνο μάς ενημερώνει για την Κινεζική Αγορά Ξυλείας και των Προϊόντων Ξύλου. 

ΙΣΡΑΗΛ: Κατάργηση εισαγωγικών δασμών για ιχθυηρά / Πηγή: Γραφείο Ο.Ε.Υ. στο Τελ Αβίβ

Το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (Ο.Ε.Υ.) της Ελλάδας στο Τελ Αβίβ ενημερώνει ότι ο Ι/Υπουργός Οικονομικών Avigdor Liberman υπέγραψε στις 19.9 απόφαση κατάργησης των εισαγωγικών δασμών για φρέσκα, κατεψυγμένα και επεξεργασμένα ιχθυηρά. Η απόφαση είναι άμεσης ισχύος για ορισμένες κατηγορίες ιχθυηρών, ενώ για άλλες θα ισχύσει σταδιακά.

KINA: Πιστοποίηση vegetarian, vegan και plant-based προϊόντων

Το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (Ο.Ε.Υ.) της Ελλάδας στο Πεκίνο  μάς ενημερώνει για τις προδιαγραφές / πιστοποίηση των προϊόντων vegetarian, vegan και plant-based στην Κίνα. Η ενημέρωση βασίσθηκε σε συναφές άρθρο στον δικτυακό τόπο της κινεζικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών συμβούλου "Dezan Shira & Associates".

Επιπλέον του ενημερωτικού σημειώματος επισυνάπτεται σχετικός σύνδεσμος.

 

ΙΑΠΩΝΙΑ: 25ος Διεθνής Διαγωνισμός Οίνου “Japan Wine Challenge 2022”

Το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδας στο Τόκυο μάς ενημερώνει ότι στις 2-5 Νοεμβρίου 2022 θα διεξαχθεί ο 25ος Διεθνής Διαγωνισμός Οίνου “Japan Wine Challenge 2022”.

Πρόκειται για τον παλαιότερο και σημαντικότερο διαγωνισμού οίνου της Ασίας. Η προθεσμία για αιτήσεις συμμετοχής λήγει στις 7 Οκτωβρίου 2022. Περαιτέρω πληροφορίες για τις αιτήσεις και τον διαγωνισμό μπορείτε να βρείτε αναλυτικά στην ιστοσελίδα

KINA: Αύξηση ενδιαφέροντος Κινέζων καταναλωτών για προϊόντα ενίσχυσης της υγείας / Πηγή: Γραφείο Ο.Ε.Υ. στο Πεκίνο

Το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελλάδας στο Πεκίνο μάς ενημερώνει ότι σύμφωνα με το Σινο-Βρετανικό Συμβούλιο υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον από πλευράς Κινέζων καταναλωτών για προϊόντα ενίσχυσης της υγείας τους. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ενημέρωση: 

"Οι Κινέζοι καταναλωτές επιδεικνύουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για προϊόντα ενίσχυσης της υγείας τους, επηρεασμένοι, εν πολλοίς, από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Το φαινόμενο αυτό είναι εντονότερο στους καταναλωτές μικρής ηλικίας των αστικών περιοχών, οι οποίοι, όλο και περισσότερο, αναγνωρίζουν την σημασία της φροντίδας της υγείας τους και καταναλώνουν συναφή προϊόντα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, προβλήματα όπως το άγχος (κυρίως το εργασιακό), η αϋπνία κλπ. απασχολούν σημαντικό μέρος του αστικού πληθυσμού, με συνέπεια να αυξάνεται το ενδιαφέρον για προϊόντα που βοηθούν στην αντιμετώπισή τους. Παράλληλα, ένα μεγάλο ποσοστό των νέων της χώρας, φαίνεται να αμφισβητεί την αξία του κινεζικού εργασιακού μοντέλου «9-9-6» (9:00΄ π.μ. - 9:00΄ μ.μ., 6 ημέρες την εβδομάδα), το οποίο, πρακτικά, εξαφανίζει κάθε περιθώριο άσκησης ή ισορροπημένης διατροφής. Παρά ταύτα, η καθημερινότητα πολλών Κινέζων πολιτών εξακολουθεί να είναι έντονη, με αποτέλεσμα να αναζητούν π.χ. προϊόντα που βελτιώνουν την ποιότητα του ύπνου, όπως η εκείνα που περιέχουν μελατονίνη. Επίσης, ο έντονος τρόπος ζωής τους τους ωθεί να προτιμούν προϊόντα που να μπορούν να καταναλώσουν εύκολα, ανά πάσα στιγμή, όπως π.χ. ροφήματα πρωτεΐνης, σνακ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, συμπληρώματα διατροφής υπό μορφή καραμέλας κλπ.

Όσον αφορά τα συμπληρώματα διατροφής, οι Κινέζοι καταναλωτές είναι εκλεπτυσμένοι και πολύ καλά ενημερωμένοι, με αποτέλεσμα να αναζητούν στοχευμένες λύσεις, όπως π.χ. παρασκευάσματα ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος ή των οστών, προβιοτικά που προφέρουν ένα ευρύ φάσμα οφελών κλπ. Επίσης, προχωρούν σε συγκρίσεις κινεζικών και αντίστοιχων προϊόντων του εξωτερικού (σύσταση, δοσολογία κλπ.), προκειμένου να εξακριβώσουν πιο προϊόν ικανοποιεί τις ανάγκες τους και βοηθά στην επίτευξη των στόχων τους. Συνεπώς, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διευκρινίζουν σαφώς τις ιδιαιτερότητες και τα προτερήματα των προϊόντων τους, προκειμένου να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Πλην τούτων, οι Κινέζοι καταναλωτές στρέφονται, συνήθως, προς τα συμπληρώματα διατροφής, όχι προκειμένου να διορθωθεί κάποιο πρόβλημα, αλλά προληπτικά. Η έννοια του «yangsheng» στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική, η οποία μπορεί να αποδοθεί ως μια ολιστική προσέγγιση της υγείας, εστιάζεται στα αίτια των παθήσεων και όχι στα συμπτώματα και είναι πολύ δημοφιλής στην Κίνα, γεγονός που θα πρέπει να λαμβάνουν πολύ σοβαρά υπ’ όψιν οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις. Τέλος, η πρόληψη αποτελεί βασική προσέγγιση και στην φροντίδα του δέρματος, όπου τα αντιγηραντικά προϊόντα δεν απευθύνονται μόνον στους ηλικιωμένους, καθώς οι Κινέζοι καταναλωτές τα προτιμούν και σε νεότερες ηλικίες. Ειδικότερη προτίμηση δε φαίνεται να επιδεικνύουν σε προϊόντα που περιέχουν σπόρους σταφυλιού ή καρπούς αγριοτριανταφυλλιάς."

Ακολουθεί ο σχετικός υπερσύνδεσμoς: 

https://focus.cbbc.org/how-to-tap-into-chinas-growing-wellness-culture/?utm_source=11.+Non-Members%3A+Focus+Digest+-+Civi2021&utm_campaign=ffed455d30-FOCUS-EMAIL-19-07-2022-Members_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_4464c67fad-ffed455d30-177982700&nowprocket=1#.YudpWMjRqmQ